Tisdag...

Publicerat: 2012-10-16
Klockan: 23:10:00
..och en liten visit hos mina små ikväll.
Kom lite sent så Isa var i badet när jag kom och knoppade in ganska kort därefter.
Lilla My var däremot vaken en stund så jag var med och assisterade vid kvällsbadet i baljan, sen blev det lite "gos" innan jag åkte hem.
Hon äter och sover mest hela tiden....än så länge iallafall...
 
 
Efter kvällens träningspass blir det ett litet paket inslaget....
Visste precis hur jag skulle ha det från början med en liten blomma som skulle vikas i papper, men det gick åt skogen med den, måste träna på den tror jag. Det blir aldrig som man planerat, det ger sig sedan ofta av sig själv ändå.
Fick bli en riktig blomma istället....
 
Nu är det väl ändå kväller och man får börja tänka på refrängen....
Spännande Sverigematch! Jag fick ju springa in o kolla där också emellanåt på slutet.
Heja Sverige....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0