Pumpa

Publicerat: 2012-10-26
Klockan: 23:20:00
Halloween är inget vi firar nåt speciellt här hemma men det är lite kul att göra nån liten kul dekoration, nån spindel på bordet och lite godis.
Har aldrig gjort någon pumpa tidigare men fick lite inspiration när jag såg alla stora granna pumpor i affären.
 
Nu står den på plats och grinar illa.....
 
Köpte lite roliga "kål-blommor" på torget idag och plockade lite löv som ändå bara låg ute och skräpade...blev en liten krans i kökslampan, fult eller mysigt? Ja, jag vet inte riktigt...
 
Men jag lovade Perra att jag inte ska tända ljusen ...
 
Bus eller godis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0