Mormors ögon

Publicerat: 2012-11-13
Klockan: 22:50:00
Måste bara visa er denna bild på vårt busfrö .......
 
 
Tänk att det kan vara så kul med mina korsordsögon!
Jag vet inte vilka dessa är i ordningen, men hon har lyckats montera isär ett antal glasögon hittills. Detta par är ganska intakt än så länge, lite sne o vind men fullt brukbara!
 
 
 
Idag var jag ute och testade mina nya vinterkängor......
 
 
Lite för varma än så länge men de kommer säkert till användning senare i vinter! Jättessköna var de iallafall.
Hoppas på mycket snö denna vinter...dessa måste vara perfekta ute med sparkstöttingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0