Var kom energin ifrån?

Publicerat: 2012-05-24
Klockan: 22:22:00
Satt och funderade efter middagen, har jag inget roligt att göra? Kände mej lite slapp.
Är man pigg o alert behöver man aldrig fundera över sånt, då bara är man och petar o donar överallt...
Kom plötsligt på... jaa, jag kan sy gardiner till lekstugan.
Letade fram några gamla panelgardiner med jordgubbar på, ner till stugan o mätte.
Tänkte ett tag...varifrån fick jag LUFT!
Det tog sin tid men nu är de klara, det mesta jobbet är ju att mäta o klippa till, sen är det ju bara att gasa, det blir ju mest raksträckor, min maskin är van att få ge järnet.
Nu hänger de här nystrykna och redo att hängas upp där ute.
Det ska städas där först och så ska jag måla blombrädorna, sen är det bara det roligaste kvar!
Återkommer med resultatet senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0