Tur & Retur..

Publicerat: 2012-05-15
Klockan: 08:24:05
Det efterlängtade paketet med gardiner kom, sågs, provades och gick åter Jotex.
Ner med de gamla gardinerna. Provade o testade, fick inte till det! Jag var inte nöjd alls.
Tänkte, att det kanske måste vara andra stänger? Skickade efter gardinstänger, vita och fina i gammalt stuk.
Men, men inte det heller!
Det slutade med att jag packade ner allt i kartongen igen och skickade iväg det, och det blev helt gardinlöst! Jag är nöjd med detta, så ljust o härligt.
Jag får se till hösten hur det blir, men nu får det vara så här över sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0