Skön Dag ute idag

Publicerat: 2012-05-27
Klockan: 22:31:00
Tillbringade största delen av dagen ute idag.
Förmiddagen ägnar jag åt att fixa lite ute i trädgården.
Fyller på jord i landen, vattnar och rensar lite.
Planterar ut två av solrosorna idag, vid postlådan, då blir tidnings- och postgubben glad varje morgon i sommar!
Min Dag idag har varit varm och skön, mina nära och kära har åkt hem nu.
Även om det varit liv o rörelse här idag har jag ändå tillbringat ganska mycket tid i min alldeles egna stol!
(Den har jag fått av gubben och den är jätteskön)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0