Blommande naglar

Publicerat: 2012-06-27
Klockan: 21:28:49
Äntligen besök hos Ida.
Ibland är fyra veckor hur långa som helst, tycker att jag haft prickiga naglar i en evighet.
Ville har nåt vitt, men ändå lite "somrigt", Ida målade då lite sommarblomster på de vita glittertipparna.
Jag är nöjd!
Få se om det blir helmålade chockrosa nästa gång.....
 
Återstår att se.....
 
Idag har de tvättat nästan hela vårt hus! Det är så rent och fint nu, nästan synd att måla om det.
Tur att jag inte hann tvätta alla fönstren, för nu är det iallafall bara att börja om från början.
Ha en skön kväll alla, nu ska jag bara mysa i soffan resten av kvällen.
Cykeln och arbetet får vänta till den nya dagen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0