Skojig dag i Ockelbo

Publicerat: 2012-07-01
Klockan: 21:01:24
Vilket kanonväder vi fick i Ockelbo igår, jag sa ju det!
 
Kom hem med lite ditt & datt.
Bästa köpet var klart en wrapmaster, nu kommer det att gå som en dans att paketera mackorna varje morgon, slippa tilltrasslad och trasig plastfolie. Superbra, har testat flera gånger idag.
 
En ost blev det också till Perra, kunde ju inte motstå när den var smaksatt med päroncognac.
Den blev mycket uppskattad som väntat.
 
 
 Lite smått och gott till Isa också....
 
Såg en tavla med lite roligt:
Jag har pengar så jag klarar mej livet ut, om jag dör på torsdag.....
 
Det var en mycket rolig dag som avslutas med god mat på Tennstopet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0