Nu ska här målas

Publicerat: 2012-07-17
Klockan: 23:19:00
Äntligen fick jag tag på det jag ville ha och sökt, konsoller med krusiduller...
Ska bli som lite detaljer i "gluggarna" på altanen, de ska nu bara målas innan de sätts på plats.
Är sex stycken och det tar nog sin tid att måla dem, lite pickel kanske det blir.
Men har man inget att göra så....
 
 
Jag känner mej nöjd, det är de små detaljerna som gör det!
 
Började att måla källardörren idag, den blir grön som de andra dörrarna på uthuset.
Tanken är att jag på semestern också ska måla om ytterdörren grön...
Jag återkommer förhoppningsvis med resultat.
 
 
 
 Nu går jag och knyter mej!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0