Tomtefrotté

Publicerat: 2012-12-10
Klockan: 22:25:32
Hittade idag på Hemtex dessa handdukar med tomtar och änglar, jag tycker de var lite roliga.....
 
 
Nu kan de gamla kastas, de har hängt med i några jular nu.
 
 
Det är så kul att pyssla och fixa allt till jul men tycker att det är synd att tiden går så fort....det är ju jul snart och  det är ju nu tiden före jul som är så rolig och mysig, ibland önskar jag att det vore fler "adventer".
Julafton är ju så klart underbar, det är ju liksom finalen på det hela och jag vet ju att till nyår är jag faktiskt ganska trött på allt detta juliga.
 
Fick ett nytt paket från kreativa klubben idag, lite små kartonger, glitter och pärlor......
...det blir bra om man ska ge bort någon liten sak och vill göra ett litet paket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0