Nagelvård

Publicerat: 2012-04-03
Klockan: 20:18:00

Det var nu ett år sedan jag gjorde nagelförstärkning första gången, då på Orbaden Hotell & Spa. Har sedan gått och var 4:e vecka.

Jag tycker att det är toppen, man behöver aldrig hålla på med nagelborttagning, fila och lacka.

Målade man naglarna ena kvällen så var det ju avskavt upptill kvällen efter.

Man orkade ju aldrig hålla på så, därför hade man ju oftast trasiga och omålade naglar.

Nu har ju naglarna växt ut till önskvärd längd och man behöver inte bry sig ett dugg och ändå är de hela och fina varje dag. Sen är det ju lite roligt att man har olika färger o motiv varje månad.

Nedan några av månadernas naglar. Jättesvårt att få bra bilder, lite suddiga....

Synd bara att jag inte fick någon bild på mina höstnaglar i oktober som var haloween-inspirerade, riktiga höstfärger.

De var mina favoriter!

Julnaglar i december!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0