Långfredag

Publicerat: 2012-04-06
Klockan: 21:00:00

Den var verkligen lååång, den här fredagen.

Nog bara för att jag vaknade tidigt, gick upp vid halv sju.

Tog det lite lugnt med kaffe först sen städade jag lite.

Tog en promenad till Strömsbro och handlade lite glömt "ditt & datt".

Fick med mej en påse äggfärg hem också...- jag kan måla lite ägg framför tv:n ikväll.

Idag var en sån där slappdag, inget speciellt att göra och bjuden på påskmiddag hos svärföräldrarna.

Gjorde lite bordsdekorationer till middagen här imorgon.


Påskade till mina små "trådäpplen" också

..och Ebba o Ronja fick sej en tupp!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0