Rolig men skrämmande helg

Publicerat: 2023-10-22
Klockan: 15:13:00
Tacomys med dotter och får samtidigt en frisering ..

 
 
Vi kommer fram till att det här skulle behövas en plattång!
Inte som förr i tiden när det bara var att tvätta, borsta och sedan var håret spikrakt.

Okej, jag får ge med mig, har alltid varit emot dessa stänger. Beställning gjord!
 
Nu när jag snart efter en vecka kommit tillbaka till livet efter nåt influensa/virus-aktigt så kommer en helg med lite födelsedagsfirande och rysligheter en mörk kväll i Furuvik med en hel del skrik och skräck. Allt från Dockverkstad, labyrinter och Orientexpressen!
 
Plattången har kommit och vi tjejer är nu rakare o plattare i håret än någonsin!
Toppengrej!
 
Ingen ålder att fira men en liten tårta ändå..

Och räkor...

Mysan, hon är redo att skrämma hela Furuvik!
 
Avslutar min födelsedag i skräck!
 
 
 

 

Den där med sin spade! Fyyy...
 

Många fina dekorationer också...

Bland några mindre trevliga...

Tjejerna ska ta sig an slänggungan..
 
Jag åkte dit till slut jag också, fast jag absolut inte skulle gunga!


Dockverkstaden, ja hur tog jag mej igenom dessa rum?
 

Magisk föreställning med eld...
 
 

Välkommen på Spa...
Jag hoppade detta Spa, finns bättre ...
 
 
 
 

Detta tåg sätter jag inte min fot i igen!!!!
 
Jag var helt slut när vi kom hem strax innan midnatt!
Nu kände jag mej ett år äldre, verkligen!
 
Söndag, tid för återhämtning och vila.
En kycklinggratäng med broccoli och kantarellstuvning..

 

 
Myser framför tv:n med en av mina presenter....
Tack Fian med tjejer för dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0