Snabb leverans!

Publicerat: 2023-12-29
Klockan: 16:13:00
Klickade igår eftermiddag hem nytt garn, idag på eftermiddagen så ligger de nere på Coop!
Favoritgarner är min favorit, god och snabb service..
Härliga färger!
 

Igårkväll skottade jag...

 
Idag skottade jag ....
Får inte plats nå mer snö uppe i syrenhäcken...
 
Nu får gubben ta sig hem och köra snöslungan! 

Jag har idag roat mej med dessa små troll på Backrundan när mamma jobbar och pappa måste handla!

 
 
Nu blir det vila framför tv:n en stund!
 
Kunde inte låta bli, en liten början..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0