När jag äntligen ska sy!

Publicerat: 2022-03-03
Klockan: 22:17:00
Ja, det händer inte så ofta att jag tar fram symaskinen men ibland så behövs den.
Så konstigt, när jag sydde sist så var det inga problem med den och så nu helt plötsligt var uttaget till fotpedalen borta! Bara ett runt hål i symaskinshöljet, vad har hänt? Den har ju bara stått sedan sist. Skruvade isär o ihop, men felkoden kvarstod.
Jag blev så matt, den är 6 år gammal och ingen garanti kvar, orkar inte, jag skulle ju sy nu!
Knappade hem en ny maskin, den kom efter två dagar, snabb leverans. En helt vanlig simpel symaskin inte någon avancerad datoriserad som det bara kommer upp felkoder på!!!
Nöjd😊😊👍👍👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0