Skön bara-vara-vecka

Publicerat: 2022-07-31
Klockan: 22:55:00
Skördar min första squash....

Härlig färgklick i salladen..

 
Gott till filegrytan...

Jag köpte en grönsaksvässare...

Funkade jättebra till morötterna i kycklingsalladen..

Kul grej!

Pigtittaren har fått nytt liv...
 
Nöjd med resultatet...
 
 Jag har fått pappas kaffepanna, den är så fin i rostfritt...
Den gjorde han till mamma när han var tjugo år!
 
Lemonad, har inte provsmakat än men de ser goda ut...
 
 


Fortsätter med min bok i morgonsolen...

Ibland får jag sällskap...

Edvin är också en livsnjutare...

Och älskar sushi...
 
 

Blommor växer o trivs...
 
 
 
Boken slut och semestern också för denna gången..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0