Januari trampar på

Publicerat: 2022-01-23
Klockan: 23:05:00
Nu har vi kommit en bit in i januari och det blir allt ljusare och ljusare, härligt!

Visst är det skönt att ha en liten vän, allrahelst när en befinner sig i karantän...
Mysan myser med sin råtta hela dagen lång.
 
Jag fortsätter med min kudde och har nu kommit till blombladen...

 
Roligt men ändå lite pickligt! 

Min amaryllis som jag ställde ut i farstun efter jul inför förvaring, tydligen var den inte redo...
Den ville lite till!
 
Ja, ja den får får väl stå där ett tag till...
 
Tredje knoppen spirar!

Piffar lite i uthuset i helgen, dofter och lite grönt i fönstret!
 
 
 
 
Förberedde några islyktor av förra helgens tulpaner..

 
 
 
 
 
Då helgens temperatur är i mildaste laget så får de stå nere i frysen till nästa helg för de ska ju bli kyligare då!
 
Fin söndag med en kyckling och currysås..

Då har vi avverkat en vecka till, ser fram mot en ny vecka och att de sjuka blir friska och att vi friska förblir det. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0