Våra husdjur

Publicerat: 2022-08-24
Klockan: 13:01:00
Vi har verkligen haft många gäster här vid huset, räv, hjort och ödlor...
 
En räv satt bakom min stol när jag åt frukost, jag som älskar rävar!
Ingen snygging heller, har nog skabb.

Snacka om att bli livrädd, har ju trauma efter alla mardrömmar med räven när jag var liten...
 

Hjorten kommer då o då...
 
 
 
 
Så fin!
 
Ödlor..

Vid stranden, krabbor och sjöstjärnor..

 
Varje kväll var vi ner på stranden och plockade krabbor, men det blev aldrig några kokta!

 
 
 
Drakflygning dag som kväll, beroende på vind..
 
 
Härliga kvällar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0