Veckor som tärt på livet

Publicerat: 2021-09-20
Klockan: 22:33:00
Ja, inte lätt när ens gamla mamma blir sjuk och allt vad det också innebär med vård, sjukhus, hälsocentral och hemtjänst som inte alls fungerar så bra och absolut inte har någon kommunikation mellan varandra, missförstånd och allt allt annat. Mittemellan detta finns en jättesjuk gammal människa och anhöriga som får ta ett allt för stort ansvar, till slut orkar väl inte kroppen riktigt med.
Men känner nu ett litet hopp, en kan inte ta på sig allt men det är svårt. Känner att jag kommit åter men hoppas att allt ska fungera nu för det behövs inte mycket nu!
 
Men vissa ljuspunkter finns och dessa solstrålar gör ju att en får den energi som en behöver ....
 
 


 
 
 
Vårt gamla körsbärsträd har också gett upp liksom vårt ena äppelträd, två träd denna sommar, inte så kul... 
 
Edvin hjälper till med gropen ... 
 
Där ska nu en hägg planteras, den har ännu inte kommit på plats, bara ny jord ...
 
Kommit igång med virkningen igen, ett gott tecken ... 
 
Burgare har grillats, det är alltid så gott med en högrevare! 
 
 
Så har jag ju min varma pool, där kopplar jag av kyliga kvällar .. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0