Smakboxen

Publicerat: 2021-09-06
Klockan: 22:54:00
Ja, denna månads Smakbox har kommit.
 

 
Det mesta är spännande och gott och mycket som är roligt att testa. Vissa produkter passar inte vår smak och då brukar jag ta med dom till jobbet och där är det alltid nån som blir intresserad.
 
 

Denna lilla vegetariska "biff" kunde inte fresta någon där heller. Efter en vecka och när vi på fredagskvällen ändå skulle tända grillen, tänkte jag, ja varför inte testa!

Nu står det mellan entrecôte eller den fyrkantiga!
 
Lite olja o kryddor...

Påsen med grönsakskrydda som också kom i boxen får smaksätta grönsakerna...
 
 
Jag måste då säga att så fel var den inte, aningen torr med god ändå.
Nu åt jag bare en smaktugga, var ju synd på entrecôten .. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0