Höst och vårlökarna i jorden

Publicerat: 2021-10-18
Klockan: 22:31:00
Ja, nu kom de 50 tulpanlökarna ner i jorden...
Alltid lika roligt och skönt när det är gjort, nu ser jag fram emot våren!
 

Nu är nog alla pelargoner inomhus under tak, synd på de fina Mårbackorna, nu kommer blommorna bara torka bort och skräpa ned. Håller sig inte fin så länge när de kommer inomhus.

Fina soliga dagar har vi haft änom inte så varmt!
 
Aldrig fel med en burgare på grillen...
....men de får ätas inomhus då mörkret och temperaturen faller snabbt nu om kvällarna.

 
Än har inte mina rosa rönnbären givit upp där ute, än kan en plocka in och dekorera....

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Så goda burgarna ser ut! Ditt inlägg påminner mig om att jag inte fått ner några vårlökar i jorden. Det vill jag ju gärna ha.

2021-10-19 @ 10:13:29
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0