Helg med sommarväder

Publicerat: 2020-05-31
Klockan: 23:08:00
Fin helg börjar med tacos hos denna lilla kille...
Härligt att kunna sitta ute o äta, helt lagom, inte för kallt o inte för varmt.
 
Hittade helgens blomma mitt i komposten...
Kan inte minnas att jag ens haft denna färg på tulpaner!
Så vacker...
 
En tur till Hedesunda, först ett besök på Vinnersjö blomsterhandel...
 
...igen!
 
Första gången jag besöker Erlandssons...
Där var det verkligen mängder av blommor....
 
 
Blev lite nya blomster, som planterades i amplar..
Älskar dessa svarta petunior!
 
Ett får fick också följa med hem till vår trädgård...
 
Isabelle döpte fåret till Ullrik men som skulle kallas för Ulle.
 
 
Isabelle o jag gör storstädning av lekstugan, tar ut allt på gräsmattan, torkar golv och diskar allt.
 
Nu är det jättefint i stugan inför sommaren...
 
 
 
 
Så kom då söndagen, bjuder hem barn o barnbarn på middag.
 
P
 
Edvin har fått en vattenspridare...
 
...som invigdes denna sköna varma dag.
 
 
Åker till mamma med matlåda och blomma...
 
 
Tar en fika ute i lekparken.
 
En fin dag fick vi mammor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0