Min måndag

Publicerat: 2018-10-15
Klockan: 23:07:00
Förmiddagsfika i soffan som vanligt, men denna måndag hemma i min soffa!
 
 
Kan väl inte klaga, inte så dumt, men kan känna lite nu att rastlösheten kommer lite smått krypande.
 
Är uppe och donar lite då o då, bl a några pass på golvet..
 
Stickar, virkar om vartannat, idag ett nytt arbete ...
 
När jag precis gjort det klart och tanken på att nu har jag ju inget att göra imorgon, så kom det leverans i lådan ...
... nu klarar jag mej ett tag till, iallafall veckan ut!
 
Min Glozzybox har också kommit...
...med lite smått & gott.
 
 
Detta är väl toppen, skriver en handlingslapp och går in och klick , klick o klick ...
 
Nu klickar jag inte bara hem garn, utan mat också!
 
 
En service som passar helt perfekt just nu!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0