Behövligt regn

Publicerat: 2018-06-11
Klockan: 23:07:00
Visst, jag älskar när det är sol och varmt men nu myser jag ändå i soffan när jag hör regnet smattra mot fönstret.
 
Blommorna och gräsmattan behöver detta...
 
Solrosorna har nu kommit en bit på väg...
 
Likaså tagetesarna  nere i landet...
 
 
 
 
Än finns hopp för de vattentörstande liven därute...
 
 

 
Gräsmattan däremot ser det lite tungt ut för, stackarn..
 
 
Om en fick önska och välja, vill jag ha regn på natten och sol på dagarna, skulle inte det vara toppen?

Kommentarer
Postat av: emma

fina blommor :)

2018-06-12 @ 11:31:18
URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0