Fredag med pizza och altanpyssel

Publicerat: 2016-06-18
Klockan: 22:53:00
 Bakade en god pizza för att fira in denna fredag och ledighet ...
Vädret ljusnar ju till kvällen o solen tittar fram emellanåt, hänger upp några gardiner på altan ....
Smaken är som baken här hemma, d v s delad, men jag själv är supernöjd och det är huvudsaken!
Roliga glödlampor i hammocken ...
... och gardin o drömfångare i hörnet!
Fick denna underbara bild från Patrik, Edvin i sitt babynäste ...
Minns när jag sytt klart detta näste att jag  tänkte att detta blev inte stort, men nu när jag ser lilla Edvin däri så inser jag att han har tid på sig att växa i detta!
Sötnosen ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0