Sista veckan!

Publicerat: 2016-07-20
Klockan: 23:06:39
Härliga dagar har det varit dessa dagar, sista veckan innan den härliga semestern.
Tog skrindan på söndagsutflykt till lekparken med kaffe, saft och våra nybakade bullar!
Trädgården blommar även om de flesta blommor blommat över här nu, måste plantera mer sensommarblomster.
Fjärilen är inte konstgjord med inte levande heller, hittade den stackarn på bordet och den pryder nu min mininejlika.
Nu så här på torsdagskvällen, två dagar innan den ljuvliga semestern, har jag mina troll här på mat, bad och saftkalas...
En sån underbar varm o härlig kväll!
Smycken till mina örsnibbar blev det idag, sex par i roliga former...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0