Elementtvätt

Publicerat: 2014-08-30
Klockan: 16:30:00
Äntligen kom jag igång med rummet igen, började riva ner tapeten några veckor före påsk, ja sen kom påsken och sedan sommaren också!!!
Idag har resten av tapeten rivits och ett av elementen har skrubbats och tvättats med målartvätt.
Skönt att vara igång igen!
 
Tömt vitrinskåpet idag och packat ner tallrikar, skålar, glas o diverse annat krafs.
Hittade mina flätor som klipptes av när jag var sex år och skulle ha kortkort...
Tänk vad man spar på mycket, där fanns både Fians hästsvans och Patriks, 5 månader, hårlock!
Nu ska jag ha en fortsatt skön o trevlig lördag, vi höres ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0