Hösten griper tag

Publicerat: 2012-09-28
Klockan: 22:59:00
Mina pelargonier har nu intagit höstens färger....de också!
Nu finns det ingen återvändo, vi får nu göra vinter i trädgården och jag hoppas det finns utrymme för det mellan någon regnskur...i helgen.
 
 
Handlade lite roliga (o)nyttosaker idag, jag har ju användning av allt sånt här och mer därtill men jag kanske inte behövde dem.... Ja, ja vilket som....det blir kul att göra en riktig höstdukning, kanske i helgen......
Vi får se om andan faller på...
 
 
Ha de bra, mina trogna läsare och tittare för den delen för ibland är det mest bilder här.
Bilder säger mycket dom också...
 
Kramar från mej och hoppas ni får en rolig och trevlig helg var ni än befinner er i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0