Tårta med Musse

Publicerat: 2012-12-30
Klockan: 23:48:00
Usch, vilket trist väder!
Regn och regn...
Jag älskar vintern men inte när det regnar, jag älskar sommaren också med inte när det regnar....
Allt blir ju bara till is, nu när det har varit så mysigt och roligt ute.
 
Idag hjälptes Fian och jag åt att göra Isas födelsedagstårta och naturligtvis med....
..Musse Pigg. Han är just nu Isas favorit.
Tänk vad man kan göra med lite sockermassa och geléfärg!
 
När jag kom hem hade Perra gjort jättegod mat...
 
Pasta med sås av räkor, spenat och pilgrimsmusslor och det var verkligen jättegott.
Synd att han jobbar så mycket för så här god mat vill jag ha oftare, men man får väl vara glad för de gånger det händer! Tack älskling...
Paketinslagning blev det ikväll.
 
 
Imorgon är det sista dagen på året och Nyårafton.
Det ska bli roligt att gå på kalas på dagen och sen nåt lite festligare till kvällen....
 
♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0