Isa har piffat till mitt skåp!

Publicerat: 2016-02-16
Klockan: 23:05:00
Isa och jag har haft en hel dag tillsammans, hon var lite för snorig för att gå till dagis idag.
Vi har donat med lite av varje idag men mest blev det soffmys, Isa kollade på film och jag stickade.
Mössan blev klar idag och ihopsydd ....
Isa provade och var mycket nöjd, hon sa att alla kommer att bli så avundsjuka och tycka att den är jättefin!
Ett bra betyg....
Jag köpte tidigare fjärilar på Ikea, tänkte att tjejerna skulle dekorera sitt rum där hemma med dem, men Isa hade andra planer.
 
Mitt top-, linne- och smyckeskåp ...
.... har nu Isa dekorerat så fint!
Ja, vad säger man?
Isa tyckte att jag skulle ha dem och att det blev jättefint, så då får det väl vara så!
 
Så mysigt att få rå om denna härliga tjej, bara vi två, en hel dag .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0