Hamburgare på grillen

Publicerat: 2015-02-24
Klockan: 23:05:00
Det blev några grillade hamburgare till kvällens hockeymatch ....
.....supergoda med vitlöksdressig, rödlök och emmentalost.
Inte nog med det, Brynäs tog också en välbehövlig seger, Heja Brynäs!
Min gamla fina kaffekvarn som jag en gång i tiden fick av svärmor och som jag då slipade o hade mej för att få bort all gammal färg...
...men man kan ju ändra sig, nu vill jag ha den vit, så den fick sig en släng av penseln igår ...
Vem vet, om några år kanske jag sitter där och slipar o gnider på den igen!
Just för tillfället är jag iallafall mycket nöjd...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0