Äggtovning

Publicerat: 2013-03-07
Klockan: 21:43:00
Jättekul pyssel!
Det tar sin tid med att tova ett ägg men sedan är det jättekul att dekorera dem....
 
Ja, jag vet!
Jag ska ju brodera på min matta, men den får vänta, just nu iallafall.
Det är ju inte bara att ta fram den och börja sy, för det första tar det en stund innan man hittar var man är i mönstret och sen att hitta rätt garnfärg och symbol. Det är alltså inte ett handarbete man bara tar fram för att sitta en liten stund när man känner för det, får bli när jag får tid och kanske vid lite ljusare tider.
Den tiden kommer den också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0