Spa-kväll

Publicerat: 2012-11-08
Klockan: 23:06:27
Idag har jag varit "fryssen" hela dagen och efter en sväng ner till affären i en kall bil så bara kände jag att nu är det dax för ett hett bad, och hett var det, tog ett tag innan jag fick i alla kroppsdelarna och låg där hela JAG!
 
Slösade på en badbomb också.....
 
 
Första badet efter sommaren och gissa om det kommer att bli fler, det var verkligen superhärligt!!
 
Avslutade med stora filen, och är nu len som en "barnstjärt".....
 
Nu ska jag gå upp och jäsa ut mej i sängen, hela stora sängen alldeles själv, gubben jobbar natt!!!
 
NATTI NATTI
 
Förresten...hade besök på mitt jobb idag av mitt barn och minsta barnbarn...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0