Tomtar på rad....

Publicerat: 2012-12-05
Klockan: 22:27:00
Plockade upp tomtarna på spisehällen ikväll ......har blivit några med åren.
Vi får en nittsjötomte av svärmor och svärfar varje jul sedan några år tillbaka och de börjar nu få det lite trångt ...
 
 
.... men de är så söta där och än får de plats.
Tomten och missen har också sina givna plats, varje år.....
 
 
 
Jag har varit hundvakt ikväll åt lilla Nova...
 
...hon är så snäll och go, även om hon stod och gnydde o skällde nedanför crosstrainern när jag tränade men det var nog mest för att hon undrade va f-n människan höll på med ....!
 
Snöstorm ute, eftersom jag har varit ute på promenad med Nova ikväll så vet jag, att jag är lyckligt lottad som nu får vara inomhus, Det var som om det sprutade knappnålar rakt in mot ansiktet!!!! Jag gick baklänges hem.....
 
Natti på er
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0