Julafton....

Publicerat: 2012-12-24
Klockan: 23:43:00
Julaftons morgon och promenad till Björke i lätt snöfall.....
Det var så tyst och så vackert! 
Morgonen kan inte ha börjat bättre än med en grötfrukost och skinkmacka i Björke.
 
Isa fullt sysselsatt i sitt nya kök och vi blev bjudna på mycket god mat men mest vatten eftersom vattenkranen tydligen var roligast...
Lilla My vill också vara med och vara tomte...
 
Tack för god julfrukost, Fian och Mattias med barn!
 
Nu är det jul här i vårt hus...
 
Vi har haft en lugn, mysig och fin julafton med mat, klappar, fika och godis ...ja allt vad som hör julen till.
 
 
Lite granris tog jag under min promenad...
 
 Av maten blir det alleles för mycket av, som vanligt, det får bli lite småplock av den imorgon också..
 
  ... men det är ju så utan den skulle det inte vara julafton, iallafall inte för oss som är van med detta från barnsben samt naturligtvis också att vi alla träffas och rår om varandra!
 
Lite godis också...
 
Marschallerna lyser upp midvinternatten...
 
Jättefina, de fick jag idag av min svärson som han själv gjort, Tack Mattias!
Nu är aftonen över men två juldagar återstår och då ska vi nog tillbringa lite mer tid ute i det vita fina landskapet.
Ha en fortsatt God Jul alla!
Oj, jag höll på att glömma det viktigaste, vår allas egen tomte, Linda! Du är toppen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0