Islykta

Publicerat: 2019-01-23
Klockan: 23:29:00
Islyktan har frusit i natt....
...tar in den kväll, spolar lite hett vatten på och tar isär Pet-flaskorna.
 
Blir fin på farstukvisten denna fina vita januarikväll!
 
Supernöjd, den blev så tunn o klar och inte så mycket luftbubblor.
 
 
 
 
 
I helgen, om jag hinner, ska jag testa med ballonger, minusgraderna ska ju stanna.
 
Nu  ikväll, när jag rivit upp stjärnan två gånger, har jag stickat upp stjärnan igen för tredje gången. Nu är jag på rätt spår och väntar nu  på att efter en meter till få börja med det randiga partiet!
Följ gärna följetongen med denna åkpåse, inne på andra säsongen nu ...
 
God Natt, imorgon torsdag och snart helg, jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0