Foten på kuddar

Publicerat: 2018-10-12
Klockan: 08:42:00
Ja, det är mitt liv just nu efter min operation, tagit bort en bit nerv och justerat några ben i foten.
 
Kom hem igår eftermiddag och ligger här i soffan, får nöja mej med att se höstsolen spegla sig i skärmen...
 
Inte så ont gör det då foten fortfarande är bedövad och och en går på morfin.
Tre första dagarna, heldagar med fot i högläge.
 
Min nya sko ett tag framåt...
 
 
Nu har jag placerat mej i soffan igen...
 
...Nyhetsmorgon, fika och virkning, upprivning, virkar igen, river upp och försöker väl igen då, har visst kört fast!
 
Har laddat upp med nya arbeten ...
...och knappade just nu hem ytterligare några ordrar garn!
 
Tacksam för tips om bra serier o filmer!
 
Bjuder på denna tjej, klädd för en dag på sexårs och det är verkligen Mysan i ett nötskal...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0