Trädgårdssysslor

Publicerat: 2018-05-19
Klockan: 23:16:00
Dagen viks åt trädgården.
 
Då min privata gräsklippare jobbar på annat håll idag så får jag plocka fram min Viking.
 
Känner mej så nöjd efteråt och det blir ju så fint!
 
 
Kan inte få nog av dessa fina träd, fyllda med äppelblomster...
 
 
 
Under en kaffepaus fick jag besök av denna lilla slända..
 
 
 
 
Nu är alla pumpafröna i komposten, spännande...
 
Tröttmössorna tycker också det kan bli lite för varmt!
 
Burgare på grillen ...
....och en fin avslutning på denna lördag!
 
 
Imorgon blir det Vinnersjö, och nya blommor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0