Jag ser det snöar, jag ser det snöar ....

Publicerat: 2018-02-04
Klockan: 20:23:00
....det var väl roligt, Hurra!
 
Helgen går mot sitt slut och snön faller fortfarande utanför fönstret.
 
Barnen och jag älskar nog detta lika mycket, mycket roligare att vara ute nu...
 
 
 
Jag får aldrig nog av detta heller, att det är så vackert ute nu!
 
 
God mat har vi också förtärt dagarna tre, fredag tacos.....
 
Lördag en smokey cheesburger med picklad rödlök och aioli ....
 
 
 
Söndagen bjuder på Porterstek, som också ger den goda & smakrika gräddsåsen...
...av enbären, vitlöken, porterölen och svartvinbärsjuicen!
 
En mulen och snöig lördag tar vi en tur till Ove Jansson och Ikea, påfyllning av servetter & ljus mm..
 
 
Tjuvstartar våren med en pärlhyacint ...
 
 
Idag, söndagen bjuder ju på ett helt underbart väder, blev en långpromenad i solsken och snöfall ...
 
 
Nu väntar soffan, nåt gott att tugga på och Bron......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0