Bryggan

Publicerat: 2018-08-01
Klockan: 23:12:00
Tidig morgon, lite förberedelser inför mammas operation idag.
Sedan får det bli en dag nere på bryggan,  nära hem och kontakt med sjukhuset.
 
 
 
 
Helt ensam, förutom alla små djur.
 
Anden håller mej sällskap mest hela dagen, förutom en hel familj sothöns i vassen.
 
 
 
Anden ratar mina riskakor men fiskarna älskar dom, vattnet nästan kokar...
 
 
En örn svävar över mej för att sedan ta en sväng över sjön.
 
På hemvägen tar en snok sin väg mitt framför min cykel, lite mindre söt i mina ögon.
 
Mammas operation har gått bra och jag tar en tur in till kvällen o hälsar på.
 
Vilken underbar kväll dessutom, en såda fin solnedgång..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0