Joggingrunda

Publicerat: 2017-05-17
Klockan: 23:21:00
Vilken varm och skön kväll det blev nu då!
  
Kvällen är klippt och skuren för en joggingrunda.
Den blir längs sjön som nu kantas av massor av vitsippor, härliga kväll....
 
Mina nya löpardojor är supersköna och matchar ju också mina naglar också ....
....inget planerat, men lite kul!
 
Har sprungit på min crosstrainer hela vintern, men inte hjälper då det, det gick väldigt tungt ändå så här första turen ....
... men skam den som ger sig!
 
Slut på mina jobbmackor igen så det blev en plåt fröbröd ikväll ....

Varje gång det händer så tar det alltid emot att baka nya, vilket jag inte förstår!
Bara att röra ihop alla ingredienser, bre ut på en plåt o in i ugnen 15 minuter, klart!
Samma visa varje gång.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0