Man ska inte klaga!

Publicerat: 2016-12-29
Klockan: 14:40:00
Nej inte ska man klaga, att vara långledig är hur härligt som helst!
Inte behöva bry sig om nåt, plöja filmer under en hel dag, ute i friska luften medan solen skiner och dagen är ljus.
Men jag är av den rastlösa sorten så det får inte bli hur lugnt som helst!
 
Idag kände jag bara att jag måste sätta något i mina händer, och vips så hade jag en ny mössa ...
En gammal kjol, sax och en symaskin ..
.... blir med enkla medel en mössa!
Äntligen fick en pyssla lite igen då!
Ha det gott, mina vänner!
Snart är detta år till ända, tiden går undan ....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0