Roligt med nya utmaningar

Publicerat: 2016-04-19
Klockan: 22:37:00
Har fått ett nytt projekt, så kul när en får hugga in på nåt nytt!
Många kanske ser på dessa tillbehör och tyg vad detta månde bliva ....
...annar får ni vänta på eventuellt resultat.
Började ju inte så bra, min kära gamla symaskin krånglade och ville inte alls vara med mej på detta projekt.
Jag fick den för 36 år sedan och kanske om den fått lite service o omvårdnad under årens lopp klarat av några år till.
Den o jag har sytt många gardiner o kläder ihop!
 
Men nu var det på tiden att jag fick en ny, det kanske är så det ska vars att det går ett par maskiner på ens livstid.
Denna gången med en liten dator!
Oj va kul det var att sömna nu, projektet kan fortsätta igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0