Puerto Rico

Publicerat: 2016-04-06
Klockan: 19:14:00
Igår hoppade vi på bussen o drog till Puerto Rico....

Så vackert här, allting är byggt utmed bergen och så mycket blommor.

Vi tog en lunch nere i hamnen/stranden



Sedan tar vi en taxi till Amadores, så fint där och naturligtvis kunde jag inte motstå att simma runt i detta turkosblå vatten..




Ytterligare en underbar dag som avslutas på Aquario med supergod mat.
Här får man välja i akvariet vilken filur man vill ha på tallriken ..

Tyvärr fick jag inte välja vilka räkor jag ville ha!

...men de var jättegoda, i fräsande het olja med massor av vitlök! 

...och en räkcocktail!
 
Idag en sväng ner på beachen och det var inte små vågor idag...
 
Nu sitter jag nere i receptionen med denna utsikt o live pianospel i bakgrunden! 
 
Nu är det snart dax att gå ut o hitta nåt mysigt ställe att inta kvällens middag på!
 
See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0