Frostig prinsesstårta

Publicerat: 2015-10-09
Klockan: 23:55:00
Äntligen helg igen då, alltid lika härligt!
Börjar kvällen med en kycklingburritos .....
... sedan fick jag äntligen ta mig an tårtan, som lilla Mysan önskat sig till sitt kalas imorgon.
Alltid lika kul men alltid en utmaning, en vet aldrig hur det ska sluta!
Jag är nöjd med min första Elsatårta ..
Isa har ju också tingat en till sin femårsdag, men nu har jag ju vanan inne, så ....
Så kul!
Elsa var så lång, så för att hela hon skulle komma ner i tårtan, blev den ju så stor.
Det slutade med sex lager fyllning, hallonmousse, grädde och vaniljkräm ....
Blev bara att plocka ur nån hylla i kylskåpet ...
Vi ses imorgon, Mysan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0