Shopping och målning

Publicerat: 2015-05-14
Klockan: 23:13:12
Var och köpte lite nya möbler till vardagsrummet på kvällningen och då kom denna lilla ljuslykta med hem också .....
....lilla var väl att ta i, men skitläcker är den!
Kände mej ganska matt och trött efter denna intensiva dag, men sen vet jag inte var jag fick luft ifrån, för då åkte Lady-burken och penseln fram ...
Detta fönster fick jag av pappa på min 35-årsdag, han hade fixat till ett gammalt fönster och satt i speglar.
Då skulle ju allt vara antiklaserat och visst var det snyggt, då......
Nu har det åkt fram igen och ska få en ny skepnad, vitt såklart!
Kommer att bli skitsnyggt ovanför nya skänken i rummet ...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0