Regnruskig dag

Publicerat: 2015-03-29
Klockan: 23:26:00
Jovisst, blev den en tidig morgon, 05:20 tyckte Isa att nu måste vi gå upp o gå ner!?
Det var bara att gilla läget, en lång dag blev det men det var ju tur att klockan nu skulle fram en timme, förkortade ju dagen en aning.
En sväng hem till mamma, bytte lite gardiner och klippte Skrållans klor, annars bara inomhus i värmen denna regniga och gråa dag.
Vi gjorde en trolldeg och bakade lite smått & gott som vi sedan målade ...
Några nya krämer har jag köpt, inte bara för att Isa frågade mej om jag var gammal eftersom jag hade streck!!!
 
....utan jag behövde nya också eftersom de andra börjar ta slut ....
Barn är väl för härliga o ärliga!
Imorgon en ny vecka och ingen vilken vecka som helst, påskvecka och kortvecka, så skööönt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0