En dag med fläkt

Publicerat: 2015-06-09
Klockan: 22:49:00
Idag har jag haft en semesterdag, eller semester kan man väl inte kalla det men en ledig dag från jobbet har jag haft.
Har haft mina små bustroll här idag, pigga men för snoriga att gå på dagis.
Det konstiga är att när de väl är här så känns det inget jobbigt alls, bara roligt och full fart, men det är när de små lämnar huset som det kommer, helt slut!
Från halvåtta till halvåtta, så vi hann med en hel del.
 
I en halvtimme roade iallafall dessa "dockor" ....
...numera är det visst helt ute med klippdockor som jag hade när jag var barn, nu är det magnet som gäller!
Ganska fiffigt, ändå!
Boken med de kreativa recepten som vi i flera år suttit och bläddrat i och sagt att -det där ska vi göra, men aldrig blivit av, har nu fått liv!
I lördags bakade vi ju kakmonster ...
....och idag blev det skumspöken ...
När de gräddades i ugnen, två timmar,då packade vi lunchkorgen och gick ner till stugan, käkade och lekte med det mesta!
Nu när det är sen kväll och jag har vilat mej några timmar, då saknar jag mina gobitar igen!
Det är så tyst .....
 
 

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hej! Vart har du köpt de där dockorna? Tack för trevlig läsning :-)

2019-03-17 @ 09:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0