Måndag i parken

Publicerat: 2015-07-20
Klockan: 23:20:00
Visst är det nåt speciellt med första dagen på semestern, tänk att bara kliva upp, kliva in i duschen, ingen stress och sedan bara sätta sig på farstukvisten,  ta en macka o kaffe......
....såååå underbart!
Tog en tripp till Furuvik, vädret toppen och det är verkligen mysigt att strosa omkring på dessa små grusvägar, ta en lunch vid något av torpen och nästan känna doften av barndomens somrar i denna park!
Saknar bara en sak, Lilleputtetåget, varför tog de bort det?
Målat ramarna jag köpte tidigare för ett par tior, gjorde en tavla klar ikväll .....
 
 ♥
Jag vet att klockan nu är sen, men vem bryr sig för jag ska inte upp i ottan, nu ska jag ta o gå ut i sommarkvällen o vattna.
Kramisar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0