Blommor, blommor o älskade blommor

Publicerat: 2015-07-30
Klockan: 23:05:00
Gick ut i trädgården och plockade en sommarbukett, blandade hejvilt och till slut blev det två klasar rödvinbär också ...
...ihop med aprikos & röd pelargon, strån o rosor mm.
Den har nu pappa fått, hoppas den inte har regnat sönder idag!
Annars kan en tro att jag har fått murgrönafrossa, idag blev det tre nya ..
 
 
....men saken är att det ska vara murgröna i brudbuketten och jag vill ha lite att ta av.
Bara jag ser en murgröna så köper jag den ...om en vecka står de väl här stympade o lemlästade!
Från blommor till skörden från trädgården.
Vi åt pannbiff med löksås idag och klart så blev det en klick av vinbärsgelén från igår till detta ...
... och den var helt perfekt!
 ♥
Vår gamla syrenhäck har tydligen fått många nya kompisar i år att trängas med, det har nu kommit en rönnbärsbuske mitt i nu också, vet inte om jag ska flytta den också, men inte till trädgårdslandet iallafall!
Varför ska alla hit?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0